Kutacane 20_21 feb.

21 februari 2012 - Kutacane, Indonesië

Kutacane 20 en 21 feb.

Geprobeerd om enkele malen videos te uploaden maar dat eindigt steeds in een foutmelding. Jammer want dat zijn de leukste beelden. Heb ik toch maar even gemeld bij de webmaster. Ben ik bijna toch weer aan werk hahah! Later nog maar eens een paar keer proberen.

Yeni ,onze vriendin, geeft in haar huis bijles aan een groep van zo’n 24 kinderen in de leeftijd van 4 tot 11 jaar. Voor de gelegenheid had ze speciaal voor ons een speciale les georganiseerd met de hele groep bij elkaar. 4 weken waren ze bezig geweest met de voorbereidingen en het instuderen van liedjes in het Engels en elk kind moest zich aan ons voorstellen als onderdeel van de engelse les. Overigens had ikzelf een videoclip over Nederland,een Goudse kaas met vlaggetjes om uit te delen na de videoclip (ging o.a over kaas) en een klein cadautje (een hersluitbaar zakje met een aanzicht kaart, een pen en notitieblokje) voor elk kind meegenomen. Deze bijeenkomst was werkelijk zo fantastisch dat het moeilijk is te beschrijven.

In de avond had ze een etentje in huis georganiseerd met familie en vrienden. Allemaal op de grond in de woonkamer en lekker eten en kletsen. Ook weer een bijzondere belevenis.

Straks gaan we naar Ketambe een stadje op een uur rijden hiervandaan.