Fietstocht naar Ko Klang

24 januari 2015

Zaterdagmorgen om kwart over 5 opstaan en om 6 uur op de fiets met Pradit. Hij heeft een eiland uitgezocht waar je met de fiets kunt komen. Om die tijd is het nog lekker koel en rustig op de weg. We fietsen eerst naar Krabi town ca. 16 Km. Tijdens het wachten op het veerbootje komt de zon op. Dan met een heel klein bootje de rivier oversteken. We zijn op 1 weg tot het einde gereden met een paar fotostops. De eerste helft is heel mooi, de rest wat minder.  In het mooie deel hebben best veel foto`s gemaakt. De bevolking is daar heel erg vriendelijk en het helemaal geen probleem om bij een familie wat plaatjes te schieten. We hebben koffie gedronken bij een viskwekerij met een mooi uitzicht op de rivier. Op de terugweg krijgt Pradit (nog meer) last van z”n knie en we moeten nog de hele weg terug. Met wat ingelaste extra koffiestops. Waren we rond 1 uur weer thuis. Overigens heb je hier bij grotere bezinestations de Amazon koffieshops (alleen koffie en fris) die hebben heerlijke ijskoffies in allerlei smaken. Verder spreken de foto’s op zich.